בלון גז

האם אתה מעוניין לבצע הזמנת בלון גז לבית? אם כן, ייתכן שאתה תוהה: איך אתה מזמין אחד? אילו שימושים משרתים הטנקים האלה? ולמה בדיוק אתה יכול להשתמש באחד? המשך לקרוא כדי לגלות! הנה כמה סיבות מדוע כדאי לך לשקול לקנות בלון גז. הנה כמה סיבות אחרות, כי אתה עשוי גם למצוא שימושי. אבל ראשית, בואו להבהיר מה בלון גז. ראשית, מיכל דלק הוא כלי אחסון לנוזלים דליקים.

מהו בלון גז?

מיכל דלק הוא מיכל בטוח לנוזלים דליקים. מיכל אחסון זה עשוי להיות כל סוג של מיכל המשמש לאחסון דלק לרכב. מטרתו העיקרית היא לאחסן דלק ולהניע אותו למנוע הרכב. אם יש לך מכונית, סביר להניח שיש לך מיכל דלק. טנקים אלה ניתן למצוא כמעט בכל דגם המכונית. הנה כמה עובדות על בלון גז.

בלון גז יכול להיות עיצוב פשוט, אנכי או אופקי המחזיק גז. הדלק מוזן לפתח טכנולוגי אחד, ופתח דלק שני מזין את המיכל למערכת חימום. הסוג הבסיסי ביותר של בלון גז יכול לאחסן כל דבר מ 0.5 עד 10 טון. טנקים אלה עשויים מתכת ויכולים לעמוד בלחצים של 1.8 מגה פיקסל. יחידות אופקיות מיוצרות על ידי מספר יצרנים, כולל כימט ודלתאגז. הם צריכים להיות מסוגלים לעמוד במצבים לא סטנדרטיים, כמו קרח, טמפרטורות קיצוניות ועוד.

בלון גז הוא מיכל גדול ועמיד המצויד בסט אביזרים. הוא מאחסן תערובת גז נוזלי, ומתחבר למערכת הגז של הרכב. נפחו לעולם אינו מלא עד אפס מקום, מכיוון שהנוזל המוזרק מתאדה לריק שנותר. הגז המתקבל הוא תערובת של בוטאן ופרופן. שני גזים אלה קשורים זה בזה באופן בלתי נפרד, ויכולתו של בלון הגז היא גורם בטיחות חשוב ביותר.

האם אתה יכול להזמין בלון גז עבור הבית שלך?

אם אתה רוצה לצמצם את דמי המשלוח, אתה צריך להזמין טנק גדול יותר. בעוד אתה תשלם יותר מלפנים,זה יכול לעזור לך לחסל את דמי משלוח חוזרים. זכור את כלל הגודל "זהבה": לא גדול מדי או קטן מדי. רוב הבתים להחטיא את המטרה כשמדובר גודל הטנק. אז, אם אתה רוצה למנוע עלויות משלוח נוספות, אתה צריך להזמין טנק גדול יותר.

עבור מה משמש בלון גז לבית?

אולי יש לך מיכל דלק במוסך שלך, אבל בשביל מה אתה משתמש בו? רוב האנשים שומרים פחית מלאה במוסך שלהם ומשתמשים בה בכל פעם שנגמר הדלק לרכב שלהם. במקרה שנגמר הדלק למיכל, הם מעלים אותו עם הגז העתיק ביותר בפחית. אם זה לא מספיק, הם ממלאים אותו בתחנת הדלק. עם זאת, אתה יכול גם לשמור פחית מלאה בבית שלך.

מיכלי פרופאן מגיעים במגוון גדלים, וכמה דגמים גדולים יותר מאחרים. עבור בתים קטנים יותר, אתה יכול לקנות מיכל פרופאן 200 ליטר. טנקים אלה הם בגודל נוח יש סביב הבית שלך, והם יכולים להפעיל תנור גז או אח מקורה לתקופה מוגבלת של זמן. טנקים גדולים יותר, עם זאת, הם הטובים ביותר עבור בתים המשתמשים פרופאן כמקור העיקרי של חום.

פרופאן הוא דלק גז טבעי, והוא יכול להיות מאוחסן בתוך גליל שיושב נגד בית. גליל אחד מחובר לשלושה או ארבעה אחרים. מיכל הפרופן הממוצע למגורים יחזיק שניים עד שלושה צילינדרים. ניתן להשתמש במיכלים קטנים יותר להפעלת מכשירים כמו אח פרופאן ומייבש כביסה. טנקים גדולים יותר יעילים יותר, אך וודאו שהם יכולים להתמודד עם השימוש הנוסף.