שירותי שאיבת ביוב

חברת שירותי שאיבת ביוב מעבירה פסולת ומים מהביוב למיכלים במשאית ביוב ודואגת שהתכולה תגיע למקום המתאים לה. משאיות השאיבה מצוידות במכשור בעל לחצים גבוהים אשר שואב את הביוב במהירות ויעילות רבה.

אז ברגע שיש הצטברות של ביוב במאגר והוא מגיע לרמה מסוימת, חייבים לקרוא מיד לחברה של שירותי שאיבת ביוב אשר משתמשת במשאבת ביוב חשמלית ששואבת במהירות את מה שנאגר, ובכך למנוע הצפות ונזק למערכת הביוב.

מהם עושות משאבות ביוב?

משאבות ביוב מיועדות להובלת ביוב ופסולת מחוץ לביתך ולתוך מערכת הביוב של העיר. הם מתפקדות בצורה שונה ממשאבות בור, שמעבירות מים מהמרתפים וחזרה החוצה דרך צינור ניקוז.

אחד הדברים החשובים ביותר בטיפול במערכת הביוב הוא לדאוג לחברת שירותי שאיבת ביוב אשר יגיעו לטפל בביוב. זה ישמור עליו שימשיך לפעול בצורה אופטימלית, וכל כל בעיה שתצוץ תטופל בהקדם האפשרי ע"י החברה.

חשוב לדאוג לטפל בצורה קבועה מול החברה שיגיעו לשאוב את הביוב בזמן.

באיזו תדירות יש לשאוב את הביוב?

גודל בור הספיגה שלך וכמה אנשים גרים בבית יקבעו באיזו תדירות אתה צריך לשאוב אותו החוצה. באופן כללי, מומלץ לשאוב מיכל כל שלוש עד ארבע שנים; עם זאת, זה עשוי להשתנות בהתאם לנסיבות האישיות.

גורמים אחרים הקובעים באיזו תדירות מערכת הביוב זקוקה לשאיבה כוללים את כמות המים המשמשת בבית, שימוש בסילוק אשפה והתקנת משאבת ביוב. כל אלה יכולים לווסת את כמות המוצקים והשמנים הקיימים בשפכים הנשלחים למיכל שלך.

כדי לקבוע באיזו תדירות יש לשאוב את מערכת הספיגה שלך, פנה לחברת שירותי שאיבת ביוב ובקש מהם לבדוק את המיכל שלך. הם יבדקו אם יש דליפות ואם יש סתימות במערכת הביוב. יתר על כן, הם שומרים רשומות מפורטות שיכולות לסייע ביצירת לוח זמנים שאיבה מאורגן.

מה קורה כאשר הביוב סתום?

מערכות ביוב אוספות ומובילות מי שפכים מבתים, משרדים ומבנים אחרים. כל בית מחובר לצינור הביוב הראשי מתחת לרחוב או למיכל ספיגה בחצר שלו.

השפכים נכנסים למערכת דרך ניקוז בכיורים, מקלחות ושירותים. לאחר מכן הוא עובר בצינורות עד שהוא מגיע למיכל ספיגה בו חיידקים מפרקים מוצקים, מים ושומנים/שמנים ליצירת טיפול בשפכים.

אם מערכת הביוב סתומה, הגיע הזמן לשאוב את המשקעים שהצטברו בתחתית. בנוסף, שימוש בברזים עם זרימה נמוכה וראשי מקלחת במכשירי חשמל ביתיים יכול לעזור להפחית את כמות הביוב בסופו של דבר בצנרת הביוב.

הצפה ונזילה בביוב יכולות להוות בעיה לא נעימה ורצינית בבית, ולכן חיוני לטפל בהן מייד. יתר על כן, בטיחות בטיפול בביוב חייבת להיות מעל הכל מכיוון שהביוב מכיל גזים רעילים אשר יכולים לגרום למחלות. תמיד מומלץ ליצור קשר עם שירותי שאיבת ביוב המומחים בבעיות מסוג זה.

לפרטים נוספים ליחצו על הלינק המצורף: https://aji.co.il/