superdeck "דקים סינטטים"

עץ הוא כבר זמן רב החומר המתאים לדקים, אך חלופות דק סינתטיות מציעות יתרונות רבים על פני מקבילן העץ.

יתרון מרכזי אחד של דקים עצים על פני סיפוני עץ הוא עמידותם הגדולה יותר בפני נזקי מים, כלומר תוחלת חיים ארוכה יותר ודרישות תחזוקה מופחתות לאורך זמן.

מהו דק סינתטי?

דק סינתטי הוא סוג של חומר עץ המשמש להחלפת דק עץ מסורתי בפרויקטים חיצוניים כגון בריכות שחייה, פטיו ודקים. חלופה זו לעץ מציעה יתרונות רבים העולים על אלה שמציע עץ, כולל עמידות וביצועים ארוכי טווח, דרישות תחזוקה מופחתות ממה שדורש עץ, כמו גם הצעת צבעים ודפוסי תבואה שונים המשלימים כמעט כל סגנון אדריכלי.

דק סינטטי משלב בדרך כלל פלסטיק וסיבי עץ, עם תהליכי ייצור שחול משותפים המשלבים חלקיקי עץ, נסורת ופלסטיק פוליאתילן ליצירת לוחות עמידים עם ליבות גמישות שעליהן מכסים סינתטיים המגנים מפני נזקי מים תוך הפחתת צמיחת עובש וטחב.

פוליוויניל כלוריד סלולרי, עשוי פוליוויניל כלוריד עם מבנה חלת דבש צפוף המספק הגנה מפני חרקים, הוא חלופה פופולרית נוספת לריצוף עץ טבעי. עמידות בפני כתמים מקשה על הצביעה, בעוד שניתן להוסיף גם גימורי צבע אם רוצים.

חומר דק ויניל סלולרי הוא בחירה חסכונית עבור בעלי בתים המעוניינים ליצור דק חדש מבלי לבזבז יותר מדי. עמיד ועמיד בפני מזג אוויר, ויניל סלולארי אולי לא נראה מושך כמו אפשרויות עץ או עצים קונבנציונליות יותר, אך עדיין כדאי לקחת בחשבון.

דק עץ הוא חלופה ידידותית לסביבה לדק עץ שהפך במהירות לבחירה בקרב בונים ככל שאספקת העץ הטבעית יורדת. זוהי גם בחירה מצוינת עבור בעלי בתים ירוקים המחפשים חומרי בניין בר קיימא, תוך שמירה על מיליוני טונות של עץ ופלסטיק שהושלכו מחוץ למזבלות לאורך זמן.

עם זאת, עצים כל מציעים יתרונות וחסרונות ייחודיים; לכן זה חיוני כי אתה בזהירות לשקול את כל האפשרויות שלך בעת קבלת החלטה סופית על איזה חומר להשתמש עבור הפרויקט הבא שלך. אתה צריך בסופו של דבר לקחת בחשבון אילו תכונות אתה מעדיף ביותר ואת התקציב שלך בעת ביצוע בחירה חשובה זו.

ברגע שזה מגיע לבחירת חומרי דק סינתטיים, השיקול העיקרי צריך להיות כיצד ולכמה זמן הוא מיועד לשימוש. אם התוכנית שלך כוללת אקלים חם יותר, בחר חומרים בהירים יותר לשימוש מיטבי.

כמה זמן מחזיק הדק הסינתטי?

דק עץ הוא אופציה מצוינת למי שמחפש דקים ארוכי טווח אך עם תחזוקה נמוכה. נבנה באמצעות ממוחזר פלסטיק ועץ סיבים, עצים הוא מאוד עמיד תוך מתן מגוון רחב של צבעים לבחירה.

עץ קשה אינו עמיד כל כך, אך עץ שטופל בלחץ עדיין דורש תחזוקה כדי להישאר במיטבו עד 20 שנה.

תוחלת החיים של דק סינתטי תלויה במידה רבה בחומר שנבחר ובטיפול שמספק המשתמש. עם זאת, כאשר מטפלים בו בהתאם ובהתאם להמלצות היצרן, תוחלת החיים שלו יכולה להימשך שנים.

שמירה על הדק שלך תרחיב את עמידותו ותאריך את תוחלת החיים שלו; עם זאת, ללא טיפול ותחזוקה נאותים, חוזקו עלול להישחק במהירות. לכן, על מנת להפיק ממנו את המרב, חיוני שתעשה כל שביכולתך כדי להבטיח שהוא יישאר חזק ושלם לאורך זמן רב ככל האפשר.

כפי שקורה לעתים קרובות, דק שלא נחתם או נשמר כראוי עלול להתעוות ולהיסדק לאורך זמן אם לא נותר אטום, מה שהופך את השימוש באיטום לחיוני בשמירה על סיפוני עץ.

יש לשקול היטב נזקי מים ולחות כאשר בוחנים את תחזוקת הדק שלך, שכן כניסה למבנה שלה עלולה לגרום לנפיחות הגורמת בסופו של דבר לרסיסים, ריקבון, פיצול או סיבוכים אחרים לאורך זמן.

איטום הדק שלך יכול למנוע רבות מהבעיות הללו על ידי הוספת איטום דק באיכות טובה שיכול להאריך את תוחלת החיים שלו לשנים רבות.

כמו כן, כדי להאריך את חיי הדק שלך ולהבטיח את מצבו האופטימלי, מנע ממנו להירטב על ידי הרחקת ילדים וחיות מחמד ממנו. נוזל יכול להמיט הרס בעץ שבא איתו במגע.

חומרי איטום לדק ללא כימיקלים הם גם דרך קלה וללא כימיקלים לשמר ולהאריך את תוחלת החיים של חפיסות סינתטיות, זמינות ברוב חנויות שיפוץ הבית וקלות ליישום.

האם אתה יכול לשטוף בלחץ דק סינטטי?

כשזה מגיע לניקוי הדק הסינתטי שלך, יש כמה טיפים חשובים שאתה צריך לזכור. בראש ובראשונה, עקוב אחר מדריך הניקיון של היצרן באתר האינטרנט שלו מכיוון שזה אמור לומר לך מתי ובאיזו תדירות לבצע משימה זו.

רוב היצרנים ממליצים לנקות את הדק לפחות פעמיים בשנה כדי לחסל ביעילות אבקה, לכלוך יומיומי ופסולת אורגנית המצטברת עליו. זה גם ימנע הצטברות של אבקה כי חרקים מאביקים להביא איתם להתפשט על פני השטח שלך ולתרום כל תגובות אלרגיות פוטנציאליות או זיהומים שעלולים להתפתח מבילוי יותר מדי זמן בחוץ.

לתחזוקת דק שגרתית, שיטות הניקוי הטובות ביותר כוללות מים וסבון או מנקה ביתי עדין, יחד עם מברשת קרצוף שאינה מתכתית. הקפד לשטוף היטב לאחר כל פעם שאתה מקרצף כדי למנוע פסים או נזק למשטח הדק העץ שלך.

לפני שמתחילים לקרצף את הדק הסינתטי שלך, צעד קל הוא לערבב מים חמים עם סבון כלים בפרופורציות שוות ולמרוח פתרון זה באופן שווה על פני השטח שלו – בדיוק כמו שהיית עושה בעת שטיפת כלים! זה אמור להבטיח כיסוי אחיד לאורך כל הדרך.

לפני שמתחילים לקרצף, השתמש במטאטא כדי לטאטא כל לכלוך או פסולת רופפים שעלולים להפריע לתהליך הקרצוף. הקפידו לנקות היטב כל משטח, אך הימנעו מלהיכנס לסדקים או לפינות עמוק מדי.

שלב מפתח אחד בעת שימוש במכונת כביסה בלחץ לניקוי הדק שלך הוא בחירת הפסי המתאים (פאונד לאינץ ' מרובע). נמוך מדי של פסי ראשוני עלול לגרום לשריטות, בעוד שגבוה מדי עלול להסיר כתמי שכבה עליונה מהדק שלך ואף לצלק אותו עוד יותר.

בהתאם לגרגר הדק העץ שלך, ייתכן שתצטרך שיטה חלופית לשימוש במכונת כביסה חשמלית כדי לטאטא אותה נקייה. גישה יעילה אחת תהיה להתחיל בצד הבית ולעקוב אחר גרגר העץ שלו לקבלת התוצאות הטובות ביותר; שמירה על משיכות גורפות באורך עקבי כדי להימנע מהשארת סימני לחץ על פני השטח שלו.

שימו לב כשאתם נעים בתנועה גורפת כלשהי. באופן כללי, עקוב אחר גרגר לוחות הדק שלך כדי למנוע גירוד בהם ולגרום לבלאי נוסף.

בעוד מכונת כביסה כוח יכול לעזור לנקות את הדק עצים, מומלץ לא יעלה על 3100 פסי כמו זה יכול להתחמם יתר על המידה ולהוביל שבירה וסיבוכים אחרים.

איך מחדשים דק סינטטי?

דקים עצים הופכים את החיים בחוץ למהנים, אך דורשים תחזוקה מדי פעם כדי להישאר בכושר מצוין. עם הזמן הם עשויים לדעוך או להכתים, אך למרבה המזל ניתן לשחזר את הבעיות הללו בקלות, כך שתוכלו להמשיך ליהנות מהן כל השנה.

הצעד הראשון להחייאת דק דהוי הוא ניקוי יסודי. שימוש במכונת כביסה בלחץ שאינה גבוהה מ-3,100 פסי יכול לסייע בהסרת לכלוך וזוהמה מפני השטח שלה, בעוד ששימוש בתמיסות סבון עדינות יכול גם להיות יעיל. הקפד לרסס את כל האזורים לפני השטיפה כדי להימנע מהשארת שכבת סרט מכוערת שעלולה להשאיר את הדק שלך נראה משעמם ולא שלם.

לאחר מכן, טאטא את הדק כדי להסיר פסולת ולמנוע הצטברות לכלוך ומספק קרקע גידול אידיאלית לצמיחת עובש וטחב. אם יש פערים בין לוחות הדק שצריכים לנקות לפני תחילת הניקוי, השתמש במברשת קטנה יותר.

לאחר ניקוי יסודי של המשטח, השתמש בתערובת של סודה לשתייה ומים כדי להרוג את כל החיידקים שנותרו. תן לו להיספג במשך 20 דקות, לפני שתשתמש במברשת זיפים רכה כדי לקרצף ולשטוף אותה נקייה באמצעות תהליך זה מספר פעמים עד שכל פיגמנטים הכתמה והעובש בוטלו מהאזור שלך.

כדי למנוע כתמים עתידיים על הדק שלך, זה חיוני כי הוא נסחף באופן קבוע או ואקום, כמו גם רהיטים כגון גריל הוסר כדי לאפשר יותר אור שמש על זה ולבדוק סימנים של ריקבון יבש או ריקבון. זה יאפשר לך לזהות אזורים פוטנציאליים לדאגה מוקדם ככל האפשר.

אם הדק שלך מראה סימן של ריקבון, שקול להחליף אותו בלוחות העשויים מחומר עץ שהוא עמיד יותר לריקבון מאשר עץ.

צבע מחדש את הדק שלך על ידי כך שהוא צבוע או מוכתם; עם זאת, זכור כי צבעים או כתמים שלא נוצרו במיוחד עבור חפיסות עץ עלולים בסופו של דבר לשנות את צבעו לאורך זמן, לכן לפני שתבחר מוצר כלשהו שיחול עליו עדיף לקחת פחית מדגם של כתם שמשנה צבע כדי לקבל מושג על הגוונים הרצויים שלו.

לקריאה נוספת הקליקו: superdeck "דקים סינטטים"