בין אם אתה משפץ בית היסטורי או מגורים פרטיים, יש כמה צעדים לקחת לפני היציאה על פרויקט שיפוץ חיצוני לבית פרטי. ראשית, אתה צריך לתכנן את הפרויקט שלך היטב מראש. זה כולל לשרטט את מה שאתה רוצה להשיג ולאסוף רשימה של ”כן ולא”. הבא, תצטרך לאבטח את הכספים שאתה צריך לבצע את השיפוץ ולהתחיל לחפש קבלנים. תצטרך גם להשיג היתרים במקרה הצורך. ברוב המקרים, קבלן יכול לטפל בזה בשבילך.

כשמדובר בהרשאות, בבריטניה יש כללים ספציפיים השולטים על המהפך החיצוני של בית. בין אם העבודה כרוכה בחיפוש, ציור, או גינון, תצטרך לקבל אישור מהרשות המקומית כדי לשנות את הצד החיצוני של ביתך. אתה גם צריך אישור תוכניות לשנות את העיצוב של החלק האחורי של הבית שלך. למרבה המזל, אדריכלים מקצועיים מבינים את ההרשאות השונות הנדרשות למהפך חיצוני.

בחירת צבע היא מרכיב מפתח נוסף לחיצוניות של בית פרטי. בעל הבית בחר בצבע שידגיש את הפרטים האדריכליים של ביתה, תוך איזון עיצוב הבית עם המאפיינים הקיימים. בלוק האבן המקורי של הבית שמר על קיר ושער הכניסה המקורי נשמר, בעוד הנוף החדש הוסיף ערכת צבעים תוססת. עץ הסקוויה הוסר גם כדי ליצור תחושה פתוחה יותר.

מרכיב מרכזי נוסף לשינוי חיצוני הוא הוספת מרקם. מרקם ניתן להשיג עם חצאית ציפוי לבנה או קיר מבטא אבן. הוספת רעפי עץ יכולה גם להוסיף למראה המרקם של הבית. לוחות מתכת מכורבלים, לוחות קיר ארכיטקטוניים, וסטוקו הם גם אפשרויות גדולות לבתים מודרניים.

הבית החיצוני המקורי של בעלי הבתים היה זקוק למתיחת פנים כדי שזה יהיה יותר מושך לקונים. בעלי הבתים רצו מראה עכשווי לבית, אז הם הסירו עלווה מגודלת כדי לחשוף את החיצוני. הם גם הוסיפו חלונות גדולים כדי להגביר את האור הטבעי, ונוספה דלת מוסך עכשווית.

קולוניאלי גדול היה זקוק למהפך חיצוני. המראה הקודם היה תפל וחסר אופי. מהפך חיצוני כלל מרפסת קדמית חדשה ומרפסת. זה הגביר את הצורה הכללית של הבית ונתן לו מראה חדש. כניסה קדמית חדשה כוללת דלתות צרפתיות גדולות עם תליון עששיות גדול. המרפסת הקדמית מאוזנת על ידי תוספת חדר שמש.

עדכון קטן יכול לעשות הבדל עצום. פתח חדש וכניסה מעודכנת יכולים לשנות לחלוטין את המראה של בית פרטי. הוספת פורטיקו ושביל חדש יכול להוסיף הרבה ערעור מדרכה. שקול הוספת שביל חדש וגינון חדש כדי להשלים את המראה הכללי. יש הרבה פרטים שיכולים להשפיע. שינוי צבע פשוט יכול לעשות את ההבדל.